jak robić sprzedaż Live
Za pomocą Facebook'a możesz dotrzeć do tysięcy klientów
Naucz się podstaw
Naucz się:
Czym są Live'y Sprzedażowe?
To transmisje na żywo, prowadzone na serwisie Facebook, w których sprzedający pokazuje
towar, a oglądający w komentarza zadają pytania i piszą "biorę" gdy chcą kupić.
Jeżeli masz konto na Facebook'u
pewnie już coś takiego widziałeś / widziałaś
W większości dziewczyny pokazują do kamery ciuchy, a oglądający kupują. To banalnie proste i pewnie zastanawiałeś dlaczego to robię?
Odpowiedź jest prosta: bo to działa!
Podczas jednego Live'a dochodzi do kilkudziesięciu transakcji, a zasięg takiej transmisji idzie w dziesiątki i setki tysięcy. Na Facebook'u są Twoi potencjalni klienci.
Dla kogo są Live'y?
Masz sklep stacjonarny?
Jeżeli masz sklep, sprzedajesz dobry towar, ale teraz z powodu wirusa nie masz klientów, to Live'y są idealnie dla Ciebie
Masz towar, który można pokazać, przedstawić jego cechy i zachęcić do zakupu, to Live'y są dla Ciebie
Jesteś producentem, hurtownikiem?
Wyroby handmade?
Hobbystycznie lub na większą skalę wytarzasz, robisz rzeczy, które powinny zainteresować kupujących? Rób Live'y
Masz sklep, robisz już FB ads, SEM, SEO i za pozyskanie klienta płacisz krocie? Zacznij robić Live'y. Bo zasięgi są za darmo i jest to dodatkowy kanał doprowadzenie zamówień.
Masz sklep e-commerce
Efekt uboczny Live'ów.
Zasięg!
Te osoby, które korzystają z Facebooka i prowadzą firmowe FanPage'y wiedzą jak trudno jest zrobić darmowy zasięg posta na FanPage'u. Live'y są (jeszcze) traktowane preferencyjnie przez portal i dzięki jednej transmisji z dużą ilością interakcji można dotrzeć do bardzo dużej ilości odbiorców bez wydawania na zasięg płatny. Po prawej srceen z zasięgu Live'u Bartka, jedną transmisją udało się dotrzeć do ponad 60 tysięcy odbiorców! FanPage na którym streamował Bartek miał 16 like(!!!) był to nowo założony FanPage!
Pomyśl jakie możliwości marketingowe to daje!
21mln
UŻYTKOWNIKÓW FACEBOOK'A
2,5h
ŚREDNI CZAS TRWANIA LIVE
7dni
W TYGODNIU MOŻESZ SPRZEDAWAĆ
200
TYLE OSÓB MOŻE CIĘ OGLĄDAĆ
Naucz się podstaw:
jak zacząć sprzedaż na Live'ach
DECYZJA
WIEDZA
START
PRZYGOTOWANIE
Lekcje
Jak rozpocząć sprzedaż Live w 3 krokach
Jaki sprzęt jest potrzebny do prowadzenia Sprzedaży Live?
krok 1
Skąd wziąć pierwszych oglądających
krok 2
krok 3
SOCIAL PROOF
Przemysław Wolan
Prezes Federacji Speed-ball Polska
Kurs mnie zainteresował bo zauważyłem, że jest trend w tę stronę i sam w mojej branży zaczynam takie przygody. Kiedy zobaczyłem agendę kursu to znalazłem kilka elementów które mnie interesowały.
Uważam, że dobrze wydałem kasę! W kursie najbardziej podobało mi się to, że był konkretny. Bez zbędnego pitu-pitu, krótko (mimo że prawie 2 godziny), zwięźle i konkretnie: co robić, a czego nie robić.
Dla mnie osobiście najbardziej przydatne były konkretne sposoby na budowanie społeczności (udostępnianie, zachęcanie do udostępniania, zwracanie się do konkretnych osób, dawanie powodów do udostępniania itp.) i aż zaskakująco konkretnie opisane rodzaje towarów jakie najlepiej się sprzedają tym kanałem.
Uważam, że ten kurs NAJBARDZIEJ przyda się osobom, które miały sklep stacjonarny, czy stacjonarny biznes i teraz w związku z epidemią mają problem z klientem.
Całość jest przedstawiona łatwo i przystępnie, ale konkretnie z podsumowaniami po każdym temacie, dzięki czemu nawet nie musisz robić notatek, bo łatwo wrócić kiedy o czymś zapomnisz.
Michał Frydrych
Właściciel SILOO.PL
Jaki był powód zainteresowania kursem?
Ciekawość efektywności lajwów i sam chcę spróbować (tzn zrobić lajw, a nie próbować)
Jak wygląda moja sytuacja po przejściu kursu?
Zaplanowany lajw na 1 kwietnia (charytatywny)
Które elementy programu były dla mnie najważniejsze?
Te bardziej techniczne, jak zrobić testy, jak złapać zasięgi.
Komu poleciłbym ten kurs?
Każdemu, koto udziela się na fejsiuniu w celach biznesowych czy brandowania siebie/marki.
Stworzyłem płatne szkolenie Live do, którego Cię zapraszam
Chcesz się nauczyć
jak sprzedawać na transmisjach Live?
ODC 1. Co to są Live'y
ODC 2. Wyższość Live nad e-commerce
ODC 3. Ile można zarobić?
ODC 4. Kto może prowadzić Live?
ODC 5. Podejmij decyzję
ODC 6. Jaki towar sprzedawać na Live?
ODC 7. Sprawy prawne - prawo
ODC 8. Sprawy techniczne - czym lajwować
ODC 9. Data startu
ODC 10. Skąd wziąć widzów na pierwszym Live
ODC 11. Live próbny
ODC 12. Gdzie udostępniać Live
ODC 13. Jak mówić, o czym mówić, jakiego języka używać
ODC 14. Budowanie społeczności
ODC 15. Daj powód do udostępnień
ODC 16. Jak przyjmować zamówienia
ODC 17. Jak wysyłać. Obsługa posprzedażowa.
ODC 18. Jak często robić Live
ODC 19. W jakich godzinach robić Live
ODC 20. Uczciwość na Live
ODC 21. Jak sobie radzić z hejtem
ODC 22. Jak sobie radzić ze stresem przed kamerą
ODC 23. Podsumowanie